9 Kasım 2013 Cumartesi

Annemin Battaniyesi

Ankara' ya annemi ziyarete gittiğimde elinde turkuaz bir ipten motifler ördüğünü gördüm. Ne yaptığını sorduğumda evdeki ipleri bitirmek için battaniye ördüğünü söyledi.  Motifleri birleştirmek için ana renk seçmesi gerekiyordu. Bizde ertesi gün gidip 10 tane daha gri ip alarak evdeki ipleri bitirmesine :) yardımcı olduk.



Annem örmekte iyidir.Ancak arkada kalan ipleri saklamak, dikmek, yarım kalan işleri bitirmek konusunda pek iyi değildir. '' Bu son özellik ne yazık ki bende de var '' Durum böyle olunca makası, ipleri ve iğneyi elime alıp dikmeye başladım. Bu arada elimizdeki iplerden renkler seçip kombinasyonumuza başladık.

İlk olarak bordo ve sarıyı ekledim. Bir sonraki adım lilayı eklemek olacak. Biri örer biri  dikerken işler ne kadar hızla ilerler tahmin edebilirsiniz. Yalnız uzun vadede biteceğini sanmıyorum. Çünkü annemle yollarımız bir kaç gün sonra ayrılacak. Artık o yanıma geldikçe dikmeye devam ederim. 


1 yorum: