30 Ekim 2013 Çarşamba

Defne için kapı süsü

Kızımın kapı süsü, internette gördüğüm bir kale resmini uyarlayarak yapmaya başladım. Ancak doğum öncesi stresten, bir de kızın adının belli olmamasından dolayı bitiremedim. Lohusalıkta da elime alamadım. Halen kesilecek parçalar var. Hepsi süslenecek. Allahım bu projeler ne zaman bitecek?



Elimdeki parçaların arkasına keçe kesilecek , içi elyaf doldurularak birleştirilecek. Altında bulutlar üstünde gökkuşağı olacak. Uygun bir yere dolgulu harflerle DEFNE yazılacak. Bir kenara prenses kızım diğer kenara ise tek boynuzlu beyaz bir at yerleştirilecek. Hayal gücünün sınırı yok. Birde gerçekten işin başına oturup tüm bu düşündüklerimi yapabilsem :(

. 



2 yorum:

  1. keyifle yardım edilir bir çırağa ihtiyacınız olursa buradayım efendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbette, battaniye dikişleri için yardıma beklerim efendim :)

      Sil