26 Eylül 2013 Perşembe

İşte Benim Amigurumi PEPEE'm

Oldu, en sonunda oldu. Nihayet ördüğüm üçüncü Pepee sahibine gitmeden fotoğraflarını çekebildim ve böylece arşivime, doğal olarakta bloguma ekleyebildim. Canım Pepee, o kadar tatlı ki şimdiye kadar sevmeyen çocuk görmedim.



 Şapkasının üstü biraz uzun ama ona da dokunmadım. Tekrar kesip dikmem zaman alacaktı. Oysa sahibesi bu akşam evimize misafir geliyor ve ben bunu dün gece zar zor bitirdim. Sırf verdiğim sözü tutabilmek için. Elimde hazır halse bir Pepee kafası var. Umuyorum yakın zamanda kollarına, gövdesine ve bacaklarına kavuşabilir :)


ve yine aceleden dolayı Pepeenin kıyafetinin ön kısmını, askılarını yapamadım gitti. Elimdeki diğer Pepe'ye de yapamam çünkü o da diğerinin ablasına gidecek. Artık kısmet beşinciye. 

2 yorum:

  1. ellerine sağlık kesinlikle muhteşemler hep saklanacak hediyeler ve Asya cık onunla uyuyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asya mışıl mışıl uyusun. Sırası gelmişken bende bu akşam diğerinin bacaklarına başlayayım:) Zeynep daha fazla beklemesin.

      Sil