18 Eylül 2013 Çarşamba

bebek battaniyesi- baby blanket


Her anne bebeğine iyi kötü bir battaniye örmelidir diye düşünürdüm hep. Hamileyken mutlu mesut bir şekilde battaniye örüp bebek için bir şeyler hazırlayacağımı hayal ederdim ama model ve renk seçmenin bu kadar zor olacağını bilmiyordum. Lafı uzatmadan kızımın battaniyesinin bir kaç resmi.






Uzun elemelerden sonra bebe pembesi, bebe mavisi ve su yeşilinde karar kıldım. Yine bebeklerle ilgili herşeye beyaz çok yakıştığından  en çok kullanılan renk olarak onu seçtim.





Dilerim beğenmişsinizdir. En kısa zamanda bitmiş halini paylaşmak umuduyla, sevgiler...

3 yorum:

  1. Öncelikle paylaşımınız için teşekkürler gerçekten güzel bir örnek ancak size bir sorum olacak yapmış olduğunuz örnekten yeğenim için başladım fakat örnek sıra ilerledikçe hafif bir kayma yapıyor ve çap oluyor. Siz böyle bir sorun yaşadınız mı eğer yaşamadıysanız lütfen bitmiş halini ve yapım aşamalarını paylaşırsanız sevinirim yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle paylaşımınız için teşekkürler gerçekten güzel bir örnek ancak size bir sorum olacak yapmış olduğunuz örnekten yeğenim için başladım fakat örnek sıra ilerledikçe hafif bir kayma yapıyor ve çap oluyor. Siz böyle bir sorun yaşadınız mı eğer yaşamadıysanız lütfen bitmiş halini ve yapım aşamalarını paylaşırsanız sevinirim yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Funda hanım, battaniye bitmedi ama yapım aşamalarını sizin için hazırlayıp paylaşacağım. Bu aksam başlıyorum inşallah, ilginiz için teşekkür ederim.

      Sil