26 Mayıs 2013 Pazar

mavi gözlü bebeğim

Ne zamandır bitmiş ama fotoğrafı çekilememiş bebeğim nihayet bugün muradına erdi. Dün çektiğim fotoğraflardan uygun olanları bugün paylaşıyorum.





Bebeğimin en önemli özelliği kendi kızım için ördüğüm ilk şey olması. Bebeğimiz amigurumi ,elbisesi ise kendim bilmediğim için anneme ördürdüğüm bir model. Aynısının pembe ve büyük versiyonu kızımın gardrobunda bekliyor.


işte bebeğimin kocaman mavi gözleri ve muzip bakışları. Şimdilik kızım doğmamış olduğu için ben bunu sevip duruyorum evde. Gözleri yanılmıyorsam 18 mm, bir ara yurt dışından sipariş etmiştim. Kullanmaya yer bulamamıştım, en sonunda bu modeli beğenip iri gözlü halinin nasıl canlı durduğunu fark edince uzun uzun uğraşarak eklemeyi başardım. Saçları biraz geride, alnı açık duruyor ama buna da mühendis anlı derim bende.



Modeli lilleliis.blogspot'a bakarak çıkardım. İzlemeyi en en sevdiğim bloglardan biri, sizler zaten haberdarsınızdır. Ziyaretiniz için teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder