28 Mayıs 2013 Salı

lavanta keseleri

Makasımı evde orada burada kaybetmekten usanınca bloglarda gördüğüm kanaviçeden yapılan ufak keselerden yapmaya karar verdim. Kolay bir kalp motifi seçtim ve artık iplerden ufak kare bir kese işledim. üstünüde incilerle süsledim.






İşlediğim keseyi o kadar sevdim ki peşinden ufak lale motiflerinden bir iğnelik daha yaptım.





Yeni modeller için internete bakarken biscornu denilen formda ki iğneliktende yapayım dedim.
ilk yaptığımın modelini gelişigüzel kafamdan yaptım. kenarını pembe boncuklarla diktim. Ortasına inci yerleştirdim.İçine lavanta koydum. Bu iş yerimden çok yetenekli arkadaşım Nuran Hanım için yapıldı.









Hızımı alamayıp bu sefer internetten indirdiğim tek renkli modelleri kendi keyfime göre renklendirdim. Artık iplikleri kullandım. Ancak uygun renk boncuğum olmadığından sadece iplikle diktim. Bunu da yine çok yetenekli arkadaşım Tuna için hazırladım.








Hevesim bitmedi ama hafta sonum bitti. O yüzden lale seklindeki 15 kareden oluşacak olan iğneliğimin sadece iki karesini işleyebildim. Bu da kendime olacak inşallah.  Aslında bebek battaniyesi örmem gerekirken neden kanaviçeye başladığımı bilmiyorum fakat hamileliğim boyunca canım ne isterse onu yapmaya kararlıyım.

Ziyaretiniz için teşekkür ederim. Başka projelerde görüşmek üzere...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder